Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Επίσκεψη μαθητριών στο ΙΜΕ

Επίσκεψη στο ΙΜΕ με θέμα τα Μ...

επιμέλεια / παρουσίαση επίσκεψης:
ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ - ΑΝΘΟΥΣΑ ΑΜΠΙΛΑΣ, Α1

Στo πλαίσιο  της Ερευνητικής εργασίας επισκεφτήκαμε στις 17 Μαρτίου 2013  το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού οπού βρίσκεται στην οδό Πειραιώς 254.

Το ίδρυμα ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του. Μας υποδέχτηκαν θερμά και ήταν πολύ εξυπηρετικοί.

Αυτό που μας εντυπωσίασε ήταν η ζωντανή κλασική μουσική που έπαιζαν οι μουσικοί.

Το θέμα μας ήταν τα Μαθηματικά και η έκθεση χωρίζονταν  σε επτά στάδια.


Μαρία Αντωνίου, Α’ τάξη, Απρίλιος 2013

Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Αισθητική Διαμόρφωση Δομημένων Επιφανειών

Η Αθηνά στο Μουσείο της Ακρόπολης

H Αθηνά στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης 

More PowerPoint presentations from TRITO LYKEIO

ΕΚΘΕΜΑΤΑ

1.    Ύψος εκθεμάτων Αθηνάς 
2.    Η Αθηνά του Αγγέλιτου            
3.    Η Αθηνά του Ενδοίου               
4.    Αθηνά & Ερεχθέας….               
5.    Η Πρόμαχος Αθηνά                   
6.    Σκεπτόμενη Αθηνά                   
7.    Αθηνά Εργάνη                          
8.    Η Αθηνά της Γιγαντομαχίας       
9.    Αθηνά & Παναθήναια 


Παλλάδιο, 575π.Χ- 550π.Χ (22,7cm


Αθηνά Πολιάδα, 520-480π.Χ (22 cm) 


Όστρακο από Παναθηναϊκό Αμφορέα    

Αθηνά Νίκη ( 1,055 cm)

Γέννηση Θεάς Αθηνάς (π. 3m)


Φιλονικία Αθηνάς και Ποσειδώνα (3,30 m) 


Αθηνά Παρθένος (1,57 m)           

Πάμε Μουσείο; Αξιολόγηση







Πάμε Μουσείο; Διδακτικές επισκέψεις

Α. Διδακτική επίσκεψη στην Εθ. Εστία Επιστημών στο Ίλιον στις 2/11/2012

http://gotothemuseum.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html


ΕΣΤΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ



==========

Οι μαθητές της Ερευνητικής Εργασίας επισκέφτηκαν την Εστία Επιστημών στις 2/11/2012  στο Ίλιον Αττικής στις αίθουσες Πληροφορικής και Μαθηματικών.
Τα θέματα ήταν οι Αλγόριθμοι, η λύση προβλημάτων, η αιτιοκρατία και η τύχη.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν ο τρόπος εκμάθησης όπου μπορέσαμε να διασκεδάσουμε και να μάθουμε ταυτόχρονα.
Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι μαθητές ήθελαν να συμμετάσχουν και να απαντήσουν στις ερωτήσεις.
Οι εκπαιδευτικοί της Εστίας υποδέχτηκαν τους μαθητές του σχολείου μας και τους ενέπλεξαν σε μια διδακτική προσέγγιση Μαθηματικών και Πληροφορικής διαφορετική από αυτή της σχολικής τάξης και άκρως ενδιαφέρουσα.  

Μαρία Αντωνίου, Α’ τάξη, Απρίλιος 2013



Αλγόριθμοι, Αιτιοκρατία ή Τυχαιότητα
Αλγόριθμος είναι ένα σύνολο τυποποιημένων διαδικασιών με στόχο την επίλυση ενός προβλήματος. Τα παιδιά παρατήρησαν απλά πειράματα και παιχνίδια για τον υπολογισμό της πιθανότητας εμφάνισης συγκεκριμένου αποτελέσματος.

------------------------------------------------------------------------

Β. Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών στο Θησείο στις 10/1/2013
http://www.herakleidon-art.gr/el/index.cfm?get=programs

Μουσείο Ηρακλειδών


"ΤΕΧΝΗ & ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: από την αισθητική της Τέχνης στη λογική των Μαθηματικών"

Το Μουσείο Ηρακλειδών παρουσιάζει έκθεση επιλεγμένων από τις συλλογές του έργων, των καλλιτεχνών M.C. Escher και V. Vasarely.

Ο θαυμαστός κόσμος των fractals
Γεωμετρία της φύσης: Από την απλότητα των  γεωμετρικών  σχημάτων στην πολυπλοκότητα  του  φυσικού  κόσμου  και  της  μοντέρνας τέχνης.

Γνωστά  fractals  του Mandelbrot και του Sierpinski.
Ιδέα  της  αυτοομοιότητας
Αυτοόμοια  μοτίβα στη  φύση  και  στα  έργα  του  M.  C.  Escher.
(Για το έργο του Escher δείτε τη καταχώρηση εδώ)

Πάμε Μουσείο; Ερωτηματολόγιο

Αρχικό ερωτηματολόγιο

Στο ιστολόγιο για τον συντονισμό του project με την έναρξη της ερευνητικής εργασίας ΠΑΜΕ ΜΟΥΣΕΙΟ; ανέβηκε το αρχικό ερωτηματολόγιο για συμπλήρωση από τους ίδιους τους μαθητές και τους φίλους τους ηλικίας 12-20 ετών.

Αποτελέσματα ερωτηματολογίου - έκθεση / αναφορά:


Για να δείτε ή να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο στη μορφή που δόθηκε πατήστε εδώ.

Πάμε Μουσείο; Οι κόρες της Ακρόπολης


Η Κόρη της Λυών
(το ανώτερο ήμισυ βρίσκεται στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Λυών και το κατώτερο στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης στην Αθήνα)

video


Επιμέλεια από τους μαθητές:
Μαρία Αντωνίου
Ανθούσα Αμπίλας

Κόρη από Ακρόπολη 593:  Φοραεί ιμάτιο, πέπλο και χιτώνα. Επίσης κραταεί στεφανί και ρόδι. Κατασκευάστηκε γύρω στο 560- 550 π.Χ.
Η Κόρη της Lyon:Κατασκευάζει γύρω στο 540 π.Χ. κρατάει στο δεξί χέρι ένα περιστέρι. Επιπροσθέτως στο κέφαλι φοράει στεφάνι με ζωγραφισμένους με λωτούς. Το πάνω μέρος της κόρης είναι γύψινο αντίγραφο του αντιγραφού, που σήμερα ρίσκεται στην Lyon της Γαλλίας.
Κόρη από Ακρόπολη 594: Διακρίνονται ίχνη χρώματος.
Η κόρη του Αντίνορα 681: Κατασκευάστηκε το 530- 520 π.Χ. Έχει ύψος 2,1m. Φοράει κόντο ιωνικό ιμάτιο το οποίο πέφτει διαγώνια πάνω από τον αττικό χιτώνα. Επίσης τα μαλλία της σχηματίζουν οκτώ πλεξούδες.
Κόρη Ακρόπολης : Γύρω στο 530- 520 π.Χ
Κόρη Ακρόπολης : Γύρω στο 530- 520 π.Χ
Η Χιώτισσα 675: Κατασκευάστηκε γύρω στο 520- 510 π.Χ. Σε αυτήν την κόρη σώζονται τα χρώματα. Έτσι ο χιτώνας είναι γαλάζιος με κόκκινα και γαλάζια κοσμήματα.
Κόρη Ακρόπολης: γύρω στο 520- 510 π.Χ.                                
Η Επαρχιώτισσα ή Η Πελοποννήσια : Αυτή η κόρη έρχεται σε μια αντίθεση από τις υπόλοιπες γιατί είναι κοντή και στρουμπουλή. Επίσης φοράει τσουράπια αντί να φοράει κομψά σανδάλια. Φοράει και ένα φουστάνι το οποίο ντρομπάρει την κοιλία της. Αυτή η μικρή και περιέργη κόρη είναι γνωστή ως κόρη με τα κόκκινα παπούτσια λόγω των μυτέρων κόκκινων παπουτσιών τα οποια διατήρουν ακόμα το έντονο χρώμα τους. Λέγεται και κόρη με το περιστέρι πό το πτηνό που κρατάει στο χέρι της. Χρονολογείται στο 510 π.Χ – 500 π.Χ.
Η «σφιγγοπρόσωπη» 674: Με αμυγδαλωτά μάτια. Γύρω στο 500 π.Χ
Η Κόρη του Ευθυδίκου, << Η Μουτρωμένη>> 686 : Έχει στενούς ώμους και αυστηρή κάθετη μύτη. Χρονολογείται γύρω στο 490 π.Χ.
Η Κόρη των Προπύλαιων : Οφείλει την την επώνυμια της στον τόπο της εύρεσης της. Σοβαρή στην έκφραση και απλή στην ενδυμασία, με χιτώνα και ριχτό ιμάτιο. Χρονολογείται γύρω στο 480 π.Χ.
Μία Κόρη από τις Καρυάτιδες: Από την πρόσταση του Ερέχθειου, το 420 π.Χ.

Πηγή :www.yliko.gr  
Μαρία Αντωνίου, Α’ τάξη, Απρίλιος 2013

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Πάμε μουσείο; Η Πεπλοφόρος


Πεπλοφόρος


More PowerPoint presentations from TRITO LYKEIO

Επιμέλεια από τους μαθητές:
Κυριακή Σταυριανού
Στέλλα Σελιανίτη
της Α' τάξης

Πάμε μουσείο; All fractals

Επιμέλεια από τους μαθητές:
Π. Γιακουμάτου
Χ. Ιορδάνου
Θ. Ζέρβας
Κ. Ζήκου
Δ. Καλογεροπούλου
Ν. Χατζηγεωργίου
της Α' τάξης

Πάμε μουσείο; Fractals


FRACTALS


More PowerPoint presentations from TRITO LYKEIO
Επιμέλεια από τους μαθητές:
Μ. Αντωνίου
Α. Αμπίλας
Θ. Ψύχος
της Α' τάξης

Πάμε Μουσείο; Fractals

FRACTALS


Επιμέλεια από τους μαθητές:
Π. Καπετανάκης
Σπ. Κίτσος
Στ. Σελιανίτη
Κ. Σταυριανού
της Α' τάξης